Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara

Obținere ID

1. Obtinere ID

In conformitate cu "HOTÃRÂRE DE GUVERN nr.181/2002 privind Normele de aplicare pentru Ordonanța nr.24/2002 privind încasarea prin mijloace electronice a impozitelor și taxelor locale".

In cazul contribuabililor persoanelor fizice:

Obtinerea datelor de autentificare se realizeaza prin:

  • Solicitarea datelor de autentificarea prin e-mail la adresa office@dfmt.ro sens in care se vor comunica atasate copia cartii de identitate si cererea privind emiterea datelor de acces in evidenta DFMT pe platforma Atflas completata si semnata.

  • Prezentarea la Directia Fiscala a Municipiului Timisoara, Birou Consiliere Cetateni si Registratura -parter, orar: Luni, Miercuri, Joi, Vineri intre orele 8:30-16:00 și Marti intre orele 8.30-18.00 trebuie sa aveti actul de identitate si cererea privind emiterea datelor de acces in evidenta DFMT pe platforma Atlas completata si semnata.

In cazul contribuabililor persoane juridice:

Pentru a putea efectua plati prin serviciul de plata on-line este necesara autentificarea in sistem. Astfel, pentru emiterea id-ului de Internet (user și parolă) pentru Modelul de consultare și plată on-line a taxelor și impozitelor locale, contribuabilii persoane juridice trebuie sa completeze ' CEREREA on-line pentru emiterea id-ului de internet (user si parola pentru Modelul de consultare si plata on-line a taxelor si impozitelor locale. '

2. Autentificare in sistem

Se acceseaza https://91.212.162.105/Plata/ , se alege tipul persoanei (fizica/juridica) si apoi se apasa butonul Autentificare si se folosesc datele de autentificare obtinute la punctul 1.